wtorek, 3 kwietnia 2012

Zielono mi - wyzwanko Scrap Pasji

Zielony to mój najulubieńszy kolor. Z tej okazji nie mogłam się oprzeć by wziąć udział w takim wyzwaniu.

Oto moja karteczka w zielonej tonacji na wyzwanie Scrap Pasji - Zielono mi:



Do stworzenia karteczki wykorzystałam jako bazę papier wizytówkowy w kolorze zielonym.
Później wykorzystałam zieloną ćwiartkę z papieru Ślubna tęcza ze sklepu Scrap Pasja  oraz śliczny papier z zestawu papierów Powiew wiosny ze Scrap Pasji.


Stempel Najserdeczniejsze życzenia z tym wyjątkowym dniu pochodzi ze sklepu Scrap Pasja . 

Motyle są wydrukowane, zaś pod nimi zrobione stempelki - cienie motyli, oczywiście z zielonego tuszu.


Dziewczynka to na pewno znana Wam Księżniczka z kolekcji papierów Mała Księżniczka Latarni Morskiej.

No i dodatki.... w większości z papieru digi, czy kwiatki z dziurkaczy :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz