środa, 18 kwietnia 2012

Na okrągło...


Karteczka zrobiona na wyzwanie nr 3 Magicznej Kartki - kartka o nietypowym kształcie.

Moja karteczka jest w kształcie kulistym, której bazą jest papier ze sklepu Magicznej Kartki pod wyrafinowanym tytułem Pasja Tworzenia . Brzegi kartki "pobrudziłam" złoto-zielonym tuszem metalicznym.


Na nim użyłam fragmentu papieru, również z tego samego sklepu pod romantyczną nazwą Zaczarowany Ogród

Na pomarańczowej wiosennej tasiemce ze Scrap Pasji posadziłam dziewczynkę-wróżkę :)



Wielu z Was podobały się moje róże z krepiny, również i w tej kartce je użyłam (tak nawiasem mówiąc, jakiś czas temu narobiłam ich więcej – w różnych kolorach) więc teraz je używam, gdzie się da :)


Motyl…. Czasami zestawienie kolorów tuszy potrafi zaskoczyć…. Użyłam mianowicie tuszu żółtego, niebieskiego i fioletowego…. Połączenie żółci z fioletem powoduje niekiedy brązowy odcień….


Oprócz tego… oczywiście perełki w płynie.

2 komentarze: