niedziela, 15 kwietnia 2012

Czekokartka

Postanowiłam zrobić taką czekokartkę... chociaż pierwotnie miała wyglądać inaczej. Stwierdziłam, że jak zdążę, zrobię jeszcze jedną :D

Poniższą czekokartkę kieruję na wyzwanie na Blogu artystycznym Sklepu HopmArt - Kawa i czekolada oraz na wyzwanie z Digi Scrap w Kolorach czekolady

Oto jak wygląda:

Cytat Nigelli Lawson pasuje na taką okoliczność :)
Róża z krepy (ecru), robiona przeze mnie, na niej motylki:



Dodam, że motylki ecru na kartce, to te same co na róży, tylko na naklejone odwrót:

Aktualizacja 21.04.2012r. 22:06

Niejako już za późno, bo kartka została wykluczona z udziału w losowaniu w Digi Scrap, ale jednak chcę pokazać, że moja czekokartka została wykonana na czekoladkę mini Ritter.

Tak wyglądają czekoladki w odniesieniu do czekokartki:
A tu, czekoladka w środku:







12 komentarzy:

  1. Piękna czekoladowa kartka. Twoja róża mnie zachwyciła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Ania.cds :) Ten kwiatek jest poprostu niesamowity!!! A nie zdradziłabys jak go mozna wykonać? Taki mały kursik :)
    Pozdrawiam serdecznie! Chasia

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna, a różyczka rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za przemiłe komentarze. Róże z krepiny nauczyłam się robić z tutorialu na youtubie. Niemniej jednak, gdy dzisiaj szukałam by podać linka, znalazłam coś lepszego, tutaj jest ciekawy tutorial http://annakrucko.blogspot.com/p/kurs-krok-po-kroku.html . Linka podałam też w poście dotyczącym róż z krepiny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Róża jest przecudna, niczym bita śmietana.

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczka wyszła Ci ślicznie, a na różę nie mogę się napatrzeć - piękna :))Dziękuję za udział w wyzwaniu HopmArt.

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna praca,ale czy w środku jest miejsce na czekoladę,by była to czekokartka?? pozdrawiam, Aśko DT digi-scrap.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest miejsce, ale niedużą, taką jak Ritter - malutką :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna karteczka :)a ta róża to normalnie boska jest!!!( dzięki za kursik ) i dziękuję za udział w naszym HopmArtowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A gdzie czekoladki?:)
    Izuś DT

    OdpowiedzUsuń
  11. Już zjedzone :) Szczerze powiem, że nie pomyślałam, by zrobić zdjęcie z czekoladką. W środku kartki jest kieszonka na małą czekoladkę, ale.... moja mała już ją zjadła :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za udział w wyzwaniu Digi-Scrap, jednak jest to płaska kartka, co obrazują zdjęcia, nie może więc wziąć udziału w losowaniu.

    OdpowiedzUsuń