czwartek, 12 kwietnia 2012

Lifting karteczki :)

Jakiś czas temu trafiłam na zabwę z liftem karteczki Zielonookiej na Diabelskim Młynie.
Bardzo podobała mi się oryginalna karteczka, więc i ja spróbowałam zrobić taki lifting.
Uwielbiam zielenie, uwielbiam też wszystko co świeci i błyszczy :D
Na górze i na dole sticker-motylek.
Ćwiek - niebieski kryształ z Latarni Morskiej ze sklepu scrap.com.pl.
Papiery to: baza pochodzi z Latarni Morskiej - Idylla - Śniadnie w ogrodzie, zaś środek ze Scrap Pasji.
Motylek z przodu
 i z boku 
Dół karteczki:




3 komentarze:

  1. fajna karteczka, i te male motylki slicznie sie mienia na niej :)
    dziekuje za udzial w naszym wyzwaniu na Diabelskim Młynie :)
    pozdrawiam serdecznie
    Noami

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna i bardzo mi się podoba ten motyl. Cała karteczka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń