wtorek, 24 kwietnia 2012

Z muzyką w tle...


Moja praca powstała na dwa wyzwania. Po pierwsze sugerowałam się mapką ze scrap.com.pl z wyzwania #19 po drugie zainspirowała mnie tematyka muzyczna z Kreatywnego Pola - Inspiracja cytatem.



Brzegi bazy „pobrudziłam” srebrnym tuszem pigmentowym. Na niej znalazł się papier K & Co. Life's Journey – Music ze sklepu scrap.com.pl oraz papier Little Sprout – Sugar (ten z dużymi kropkami).


Do ozdobienia pracy użyłam motylków holograficznych, motyla perłowego (tym razem wogóle go nie tuszowałam), perły w płynie, zawijasek z wykrojnika,


serduszka holograficzne ze sklepu scrap.com.pl , kwiat to cieniowana margerytka z Latarni Morskiej  zaś w środku niebieski ćwiek kryształek.


Napis ze zdrobnieniem imienia mojej córki jest na kostkach kleju.


Nie doczytałam, że do wyzwania na Kreatywnym Polu praca musi być tagiem lub ATC, a moja praca nie jest ani jednym ani drugim. Może uda mi się coś stworzyć, zanim wyzwanie na Kreatywnym Polu się skończy :)

1 komentarz:

  1. Podoba mi się, motylek dodaje mu lekkości. Widzę, że rośnie nowa Gwiazda polskiej estrady. Co do Twojego pytania o kredki, to dziękuję za pochwałę - jest to mój 5ty obrazek.Koloruję kredkami akwarelowymi firmy Staedtler, koszt ok.25 zł. Ich wadą jest to, że jest ich tylko 24 kolory. Rozmywam pędzelkiem wodnym, najmniejszym koszt ok. 16zł, a papier jest typowy do akwareli 300g.
    Testowałam dzisiaj kredki Mondeluz i chyba pokuszę się na zestaw 72 kolorów - 80 zł na allegro, 149 zł w metalowej kasecie. Cały czas choruję na pisaki ale jak na razie koszt ok. 1700zł jest poza moim zasięgiem.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń