wtorek, 27 marca 2012

Nowa kartka wielkanocna

Postanowiłam zrobić kolejną kartkę wielkanocną.
Kilka dni temu otrzymałam stempelki zrobione przez Iwonakra3 ze strony scrap-ścinki .
Użyłam ich do dzisiejszej kartki.


Jako, że często używam, różnych skrawków (jakoś szkoda mi wyrzucać), to nie mam jeszcze opanowanego oduchu stosowania ścinków :D
W tej kartce użyłam jednak (żółty papier po bokach) takich resztek.

Oto stempelek jajeczko.
A to stempelek kurczaczek :)
Kwiatek potraktowałam srebrnym tuszem pigmentowym Heyda. Dellikatnie się błyszczy, czego nie widać na zdjęciu :(
A tu podrasowany motyl... Niebieski tusz oraz fioletowy pigment na mokro... Ciężko zrobić zdjęcie, by był efekt błyszczenia. Na żywo wygląda to troszkę inaczej :)




2 komentarze:

  1. Bardzo się cieszę, że stempelek się przydał! Sliczna kartka, iście wielkanocna!

    OdpowiedzUsuń
  2. dziekuje za tak piekne wykorzystanie mojego stempelka:)

    OdpowiedzUsuń