niedziela, 25 marca 2012

Budzenie wiosny,,,,

I tak jakoś wpadło mi w oko wyzwanie Obudzić wiosnę z Digi-scrap.
Tematem miały być moje ulubione kolory :)
Zawsze uwielbiałam tęczę (oprócz oczywiście motyli), więc tematem przewodnim mojej kartki jest tęcza...
Kwiatuszki, zarówno niebieski jak i żółty robione samodzielnie, pomazane tuszami pigmentowymi.
Cytat Marii Konopnickiej... myślę, że pasuje tematycznie :) 
Nie mogłam oprzeć się urokowi tej kolorowej gąsieczniczki, która... pasuje do tęczy jak nic :)
Mam nadzieję, że niektórym spodoba się moja karteczka.
W międzyczasie szykuję jeszcze jedną... czy zdążę? Zobaczymy....


2 komentarze:

  1. Gąsienniczka budzi uśmiech na twarzy i nastraja wiosennie. Serdecznosci:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kartelucha i gasienniczka,a ten kwiat żólty rewelacja !!!

    OdpowiedzUsuń