wtorek, 27 marca 2012

Kolejna karteczka wiosenna

Oj, spodobało mi się wyzwanie na budzenie wiosny.
Wg wytycznych trzeba użyć konkretnej palety barw tj. róż , fiolet, kanarkowy żółty oraz zieleń.
Inspiracja dla chętnych zaś wyglądała tak:

Moja karteczka na wyzwanie z digi-scrap - Wyzwanie z paletą zawiera zrobione przeze mnie róże z bibuły.

Dzięki tym różom jest naprawdę trójwymiarowa :D
W jednym ze starszych postów piszę o tych różach, są robione tzw. metodą cukierkową.

Napis "Wiosna" było dość trudno wyciąć (swoją drogą jak Wy takie rzeczy wycinacie nożyczkami?

Pomogłam sobie skalpelem, ale nie bardzo jeszcze nim umiem się posługiwać).
Faktycznie taki napis wygląda inaczej niż nadrukowany.


1 komentarz:

  1. Witaj :) Dziękuję za odwiedzinki mojego bloga i za chęć udziału w moim wyzwanku wymiankowym :)

    OdpowiedzUsuń