piątek, 24 lutego 2012

Urodzinowo...

 Robiąc kartkę urodzinową dla mojego Taty postanowiłam jednocześnie wziąć udział w Wyzwaniu nr 17 scrap.com.pl - wiosna, wiosna....
Jakoś tak użyłam papierów w tonacji zielonej (wiosennie).
Użyłam papieru kupionego w sklepie scrap.com.pl Idylla - Śniadanie w ogrodzie oraz Marocco - Emerald .
Z przodu i z tyłu zostały umieszczone motyle Monarch i mały i duży .
Tusze to tusz pigmentowy do stempli i embossingu Latarnia morska , kolor: niebieski, żółty i fuksja, zaś do nabłyszczenia użyłam pigmentu Perfect Pearls - Forever Violet .

Oto jak wygląda kartka:
Kwiatek to margerytka z cyrkonią, na zielonym pasku są cyrkonie w różnych wielkościach.

Tył:


I jeszcze:

Później zrobię jeszcze inne zdjęcia, by lepiej pokazać jak wygląda kartka.

Nowe ujęcia, myślę, że lepsze:
I ostatnie:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz