niedziela, 26 lutego 2012

Koniczyna

"Chodziła za mną" myśl o kartce w kształcie koniczyny.
Jak ulał pasuje do wyzwania z digi scrap - "Kartki w innym kształcie".

Dopiero zaczynam swoją przygodę, jeszcze dużo zakupów przede mną (dziurkacze brzegowe się kłaniają).

Do karty użyłam papieru jednostronnego Marocco - Emerald ze sklep.scrap.com.pl oraz papieru digi
(ten z biedronkami) z zestawu Ladybug Freebie stąd.

Pieczątki to bilet freebie stąd , którego napis zrobiłam w języku polskim oraz Chibi  .
Wokół Chibiego półperełki.
Na jednym liściu koniczyny odbiłam motyla Monarch z pieczątki Latarnia Morska w kolorze żółtym, posypanym pigmentem. Na to motyl ażurowy w kolorze żółtym którego brzegi "ubrudziłam" tuszem niebieskim, zaś resztę tuszem żółtym i mogłam wówczas również użyć pigmentu.
Zdjęcia tego nie pokazują, ale motyl wygląda bosko, a stepmel "udaje" cień motyla.

Biedronki na biedronkowym papierze są drewniane.
Wydają się jak prawdziwe.

W środku róża 3D, róża zaś jest częścią składową pakietu do robienia kartki (oczywiście Free) i wzięłam ją stąd 

Swoją drogą polecam tę stronę, jest dużo przepięknych darmowych rzeczy.

Będę wdzięczna za uwagi, i te pozytywne i te negatywne. Jeśli coś robię źle - chętnie się dowiem.

4 komentarze:

  1. Świetny pomysł :)
    Dziękuję za udział w zabawie i pozdrawiam
    Karolina DT digi-scrap.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że przyniesie Ci szczęście;)
    Super pomysł!:)
    Dzięki za udział w wyzwaniu;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale ciekawa interpretacja tematu!:)
    dzięki za udział w wyzwaniu digi-scrap. Aśko DT


    baaaaardzo proszę o wyłączenie weryfikacji obrazkowej. traci się przez to komentarze, bo słowa do przepisania są kosmiczne:/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna koniczyna ;) A jeszcze ten pomysł z cieniem motyla... Wygląda prawie jak żywy ;)

    OdpowiedzUsuń