poniedziałek, 18 czerwca 2012

Na Dzień Taty

Jak co roku 23 czerwca obchodzimy Dzień Ojca. Z tej okazji postanowiłam zrobić karteczkę.
Koniecznie chciałam, by zawierała elemety, które zrobiłam Mamie z okazji Dnia Matki (zdjęcie i ramka roślinna).
Szalenie podoba mi się efekt "medalu" - nie ukrywam, że ostatnio widziałam go u Novinki :).
Oto jak wygląda efekt końcowy:
"Medal" w powiększeniu:
Aparat symbolizuje naszą wspólną pasję.
Kwiatuszki wykonane samodzielnie.
Na dole, stempel:
W środku, znajduje się ramka roślinna z czarno-białym zdjęciem


Pracę zgłaszam na wyzwania:
- Magicznej Kartki - Męskie sprawy
- Scrapek.pl - Wyzwanie Nr 9 - męska rzecz
- DecoKreacji - Wyzwanie Nr 1 - Dziękuję Ci tato
- ScrapMarket - Wyzwanie Nr 14 - projekt dla mężczyzny

Papier i ramka pochodzi ze sklepu scrap.com.pl

7 komentarzy:

  1. Karteczka urocza. Z sercem.

    Dziękujemy za zgłoszenie pracy do naszego wyzwania:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No pięknie wyszło. Dziekujemy za udział w naszym wyzwaniu.
    DT DEcokreacje

    OdpowiedzUsuń
  3. tak, order dala Taty to jest to :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealna rozetka! Cudownie się prezentuje. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Decokreacji.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny ten medal :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Scrapek.pl-Basia

    OdpowiedzUsuń
  6. Stempelek na rozetce cudny, fajna praca.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń