piątek, 18 maja 2012

Po drugiej stronie lustra...

Dawno nic nie pisałam. Nie wiem, czy uda mi się wszystko nadrobić, ale spróbuję.

Już wcześniej podobało mi się wyzwanie Edi-th  pt Po drugiej stronie lustra z Kreatywnego Pola.
Nie wiedziałam tylko, czy zdążę wykonać swój pomysł. Chciałam zrobić motyla i jego odbicie w "tafli".

Oto moja interpretacja tematu:
Główny kolor to róż. Dużo różowego :D
Zawijaski i motyl zabarwiłam tuszem w kolorze fuksji oraz pigmentem na mokro i ozdobiłam perełkami w płynie.
Ramkę "lustra" tworzą odbite silikonowe stemple ornamentowe. Tusz to również fuksja.
Odbicie motyla - stempel gumowy Monarch, tusz fuksja i brzegi skrzydeł motyla zapigmentowałam na mokro.
Stempel silikonowy Dla Ciebie wykonałam także tuszem w kolorze fuksji (chyba lubię ten kolor :D ).
Bukiet z różyczek... Róża ecru jest z krepiny, zaś różowe z bibuły. 

W pracy wykorzystałam 3 stemple (motyl, ramka i napis), więc zgłaszam ją do wyzwania majowego Silesian Craft - Świętujemy Dzień Stemplarza.

2 komentarze:

  1. Pięknie! Ciekawy pomysł:) Dziękuję za udział w moim wyzwaniu :) Pozdrawiam ciepło- Edi-th DT Kreatywne Pole

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca i dziękuję za udział w wyzwaniu Silesian Craft

    OdpowiedzUsuń